خلال سال های اخیر، بسیاری از شرکت های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه گانه بعدی به نمای تخت و دو مربوط باینده تبدیل داده اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس واگن نیز رخساره داد.
نشان تجاری بی ام و با حذف سازمان ی سیاه رنگ، نوار سفید و سطر روشن BMW در اطراف خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه اداره ی میانی به فام های آبی و سفید، پابرجا خواهند وجود. با این ترفند، فضای بین سازمان ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف همیشگی می ماند تا رنگ بدنه ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی ام و، حالت کاملا برچسبی و هم سطح کالبد نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فی براق با سایه روشن در موافق تابش تلالو خواهد وجود.
بیشتر بخوانید:مورگان Plus Four با پیشرانه بی ام و رونمایی شدسدان برقی بی ام و i4 با مدل مفهومی رونمایی شداولین تک ابتلا به کرونا درون کارخانه بی ام و مونیخبی ام و به فرمول یک بازنمی گردددلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟
درباره این سایت