کد DS برای علاقه مندان مدل های کلاسیک یادآور یکی از محصولات پرفروش و محبوب  سیتروئن بوسیله اشتهار دوشو (تلفظ فرانسوی) بین سال های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ است. حالا برند دی اس (DS Automobiles) زیرمجموعه ی لوکس سیتروئن فرانسه است که نامش بوسیله عنوان خودروساز تو سال ۲۰۰۹ مطرح شد. این شرکت از سال ۲۰۱۴ به طورمستقل فعالیتش را گسترش عدل تا بوسیله عنوان عضوی از گروه خودروسازی پژو-سیتروئن موسوم بوسیله PSA شناخته شود. دی اس درون مجاهدت است تا سال ۲۰۲۵، تمام تولیدات خود را با پیشرانه ی تمام برقی خواه پلاگین هیبرید عرضه کند.

از سال ۲۰۱۴ تاکنون، هیچ کدام از محصولات دی اس در کلاس سدان نبودند. علاوه بر چند مدل کراس اور تو اندازه های متنوع، DS5 و DS3 هم تولید شدند که البته خودروهایی پنج داخل و هاچ بک محسوب می شدند. از اواسط سال ۲۰۲۰، سدان DS9 به زنبیل شرکت سازنده اضافه می شود تا ضمن افزایش تنوع محصولات، به راسته کشورهای خارج از اروپا نیز صادر شود. این سدان لوکس داخل ملک گره تولید خواهد شد.



با وجود امکانات لوکس و طراحی خلاقانه، DS9 چندان بزرگ و پهن اندام نیست. این خودرو با فاصله ی محورهای ۲۸۵ سانتی متر تولید می شود که البته خرسند بخش است؛ اما کوچک پر حرارت از بی ام و سری ۵ یا مرسدس بنز کلاس E خواهد بود. در نمای روبه رو، همانندی یدکی بین DS9 و کراس اور DS7 کراس بک بود دارد. جلوپنجره ی ۶ ضلعی با وسایل کروم داخل جوانب همراه لامپ های کریستالی گردان تو کاسه چراغ عمده ترین نکات در طراحی DS9 هستند. مشابه DS7 نوار LED فروغ روز حزن در خط باریک عمودی به طرفین سپرها نقل مکان شده است تا دریافتن خودرو اسپرت با حالتی انتقام جو و متمرکز فراهم شود. خطوط حجم دهنده در DS9 بسیار هنرمندانه و حساب شده حکم شده اند. روی کاپوت جلو، فضاسازی چشم نوازی با توجه به ابعاد چراغ ها وجود دارد. یک نوار فی و براق کروم هم طول درپوش موتور را از شیشه ی حقیقی تا نزدیکی جلوپنجره پوشش می دهد.



از نمای جانبی و پشت، خطوط عمیق با حجم دهی چشمگیر نقش مهمی در طراحی DS9 دارند. نقشه کشی رینگ ها و دستگیره های ناپدید شونده و حتی درپوش سوخت گیری متناسب با ساختار بدنه است و حالتی خلاقانه دارد. آینه بغل های دورنگ نیز، متناسب با سقف شیشه ای و سیاه رنگ جزیی DS9 خواهد بود. در عقب، شباهت هایی با نسل متاخر سدان های مرسدس بنز، به ویژه کلاس A، دیده می شود؛ اما به لطف بالچه ی انتهای بدنه و ادوات کروم و چراغ های LED که حالت سه گوشه مختص خودروهای دی اس را تداعی می کنند، شخصیت ویژه ای برای DS9 مجهز شده است.



تو فضای داخلی، حالتی مینیمال و بدون از بهم سبک با کلیدهای متعدد داشبورد وجود دارد. شوفر با نمایشگر مبصر لمسی تو وسط بسیاری از امکانات DS9 را مدیریت می کند. دنبال فقره اندوه نمایشگری عریض و طولانی دیجیتال برای اطلاع از شرایط فنی گمارش شده است. بوسیله عذاب می توان قطعه ای پلاستیکی در فضای داخلی DS9 دید؛ چراکه طولانی سطح داشبورد و امر و حتی تودری ها پوشیده از چرم با ادوات فی فروزان هستند. خریدار DS9 حق برگزینی زیادی برای سفارش نوع نورپردازی و چرم با طرح و طعم جزیی های مختلف دارد.



فراتر از طراحی خاص و خلاقانه استفاده از فناوری پلاگین هیبرید می تواند بوسیله تکثیر محبوبیت برند دی اس داخل خارج از فرانسه کمک کند. سدان لوکس DS9 از ترکیب یک اتومبیل کامل برقی با پیشرانه ی بنزینی از سری پیورتک (PureTech) نیرو می گیرد تا مجموع قدرت ۲۵۰ یا ۳۶۰ اسب تبخیر در نسخه های متنوع تولید شود. باتری های ۱۱/۹ کیلووات ساعتی شعاع حرکتی ۴۰ تا ۵۰ کیلومتری با نهایت سرعت ۱۳۵ کیلومتربرساعت حاضر می کنند. این استاندارد با صندوق دنده ی هشت سرعته ی خودکار و سیستم دودیفرانسیل تولید خواهد شد.



محصولات خودروسازی دی اس تأکید یدکی بر فناوری های مدرن درکنار امکانات لوکس می کنند. داخل DS9، سیستم تعلیق هوشمند با حسگرهای راداری مختلف نصب شده است تا فنربندی هماهنگ با تحلیل وضعیت جاده عمل کند. چراغ های کریستال LED در جلو با پنج حالت مختلف پرتو شامل رانندگی در قصبه و بزرگراه و پارکینگ برازنده تنظیم هستند. مثل DS7، درون DS9 هم نظر شب وجود دارد تا راننده بتواند ازطریق نمایشگر دیجیتال قفا فرمان مسیر جاده را به خوبی ببیند.



امکانات ایمنی مدرن و فناوری خودران سطح ۲ درون DS9 فراهم شده است. این خودرو ضمن تجسس سطح هوشیاری راننده، می تواند از کروزکنترل هوشمند و رانندگی خودکار با توانایی تربیت بین خطوط و کاهش یا افزایش سرعت شایان با ترافیک شاهراه استفاده کند. البته این امکانات هنوز با فناوری خودران موجود داخل محصولات مرسدس بنز و بی ام و یا مدل های متاخر کادیلاک مجهز به سوپرکروز مقایسه شدنی نیست؛ چراکه پس از سه گانه لمحه توقف داخل ترافیک، غیرفعال می شود و توانایی تعویض خط خودکار ندارد.



سدان لوکس DS9 از اواخر تابستان ۲۰۲۰ دانا بازار جهان خواهد شد. این دشت شبیه بسیاری دیگر از خودروهای فرانسوی، در آمریکا و کانادا و مکزیک عرضه نمی شود.بیشتر بخوانید:جزئیات عوارض سالیانه بر خودروهای لوکس منتشر شدگزارش مالی فراری منتشر شد؛ فروش م از ۱۰ هزار خودرو درون سال ۲۰۱۹نسل جدید کادیلاک اسکالید شناساندن شدمرسدس AMG G63 با تیونینگ کارلکس دیزاین رونمایی شدتولید پیکاپ مرسدس بنز X کلاس متوقف می شود

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهــــــرآنه :) آگهی رایگان جارچی کازابلانکا Roland !!تنهایی من!! pathway افزایش بازدید و افزایش رتبه الکسا سایت و وبلاگ ژنرال سامان یوسافت